99 Namesto konca

Opis s fotografijami sem pripravil iz več razlogov:
– eden od njih je, da mi bo s tem ostal bolj trajen spomin na prehojeno pot

– drugi je ta, da spodbudim tiste, ki jim je ta pot na vesti, da odpravijo pomankljivosti, da bi drugi popotniki bolj uživali in ne negodovali zaradi nepreglednih markacij
– tretji je ta, da bo mogoče moj opis in komentarji koristil komu, ki se bo lotil projekta “E6” po Sloveniji.

Ljudje ob poti so prijazni. A cel kup jih ne ve nič o E6. Ko sem hodil, sem se namreč ravnal po starem napotku “kartu čitaj a seljaka pitaj”. Predvsem starejši ne vedo dosti, vprašati jih moraš po poti za naslednji geografski kraj (ne kje gre naprej pot E6), ampak potem je možno, da ne boš sledil markacijam ! Seveda pa sem se večkrat vprašal, kako se znajdejo tujci, ki slovensko ne znajo pa še geografska imena iz knjižice verjetno izgovorijo napačno ! Že zaradi teh bi bilo pošteno, da se markacije uredijo. In Evropska peš pot malo popularizira med ljudmi, kjer teče.

Glede markacij me moti
– na vrsti odsekov markacije verjetno od začetka, ko so vzpostavili pot, sploh niso obnovili
– vse preveč je grmovja, ki zakriva markacije na drevesih ali skalah
– vsaj polovica pušcic ( na nekaterih mestih so usmerjevalne pušcice rdeče rumene barve ) je polomljenih, ostal je samo ozek del, kjer je pušcica z žeblji pritrjena drevo, tako da se pravzaprav ne  ve, v katero smer kaže !

V nadaljevanju bom še zapisal, kako sem prehodil to pot. Posamezne odseke sem si organiziral tako, da bi na koncu vsakega dne dobro pojedel, se stuširal in spal v postelji. In mi je uspelo prehoditi pot v osmih dneh. Če bi šel na pot z varianto s šotorom in spalno vrečo, bi sicer ne bilo tako udobno, a bi lahko nekajkrat “potegnil” in prehodil pot v sedmih dneh. Vendar je treba vedeti, da lahko hodim po ravnem (in s palicami) več kot 6 km a uro oziroma porabim za 1 km poti manj kot 10 minut.

Številka odseka Ime odseka – relacija Čas, ki sem ga porabil za hojo (neto) ur:min Kdaj sem prehodil odsek
01 prelaz Radelj – Radlje Ob Dravi 1:28 1. dan
02 Radlje ob Dravi – Mala Kopa 3:56 1. dan
03 Mala Kopa – Letališče Slovenj Gradec 2:42 1. dan
04 Letališče Slovenj Gradec – Razbor 3:09 2. dan
05 Razbor – Sleme 1:36 2. dan
06 Sleme – Grebenšek 1:46 2. dan
07 Grebenšek – Mozirje 2:21 2. dan
08 Mozirje – Marija Čreta 2:45 3. dan
09 Marija Čreta – Sveti Jošt 1:33 3. dan
10 Sveti Jošt – Motnik 1:59 3. dan
11 Motnik – Trojane 1:12 3. dan
12 Trojane – Limbarska gora 2:21 3. dan
13 Limbarska gora – Moravče 0:55 3. dan
14 Moravče – Miklavž 0:55 4. dan
15 Miklavž – Janče 2:04 4. dan
16 Janče – Trebeljevo 1:10 4. dan
17 Trebeljevo – Grosuplje 1:59 4. dan
18 Grosuplje – Taborska jama 1:09 5. dan
19 Taborska jama – Turjak 1:46 5. dan
20 Turjak – Mačkovec 2:46 5. dan
23 Mačkovec – Mramorovo 1:22 5. dan
24 Mramorovo – Nova vas 1:41 5. dan
25 Nova vas – Stari trg 2:22 5. dan
26 Stari trg – Grad Snežnik 1:34 6. dan
27 Grad Snežnik – Mašun 3.19 6. dan
27 Mašun – Veliki Snežnik 2:33 6. dan
29 Veliki Snežnik – Sviščaki 1:11 6. dan
30 Sviščaki – Kozlek 2:05 7. dan
31 Kozlek – Ilirska Bistrica 1:51 7. dan
32 Ilirska Bistrica – Pregarje 1:49 7. dan
33 Pregarje – Dimnice 2:25 7. dan
34 Dimnice – Slavnik 1:54 7. dan
35a Slavnik – Podgorje 0:38 7. dan
35b Podgorje – Hrastovlje 1:36 8. dan
36 Hrastovlje – Kubed 1.20 8. dan
37 Kubed – Pomjan 2:31 8. dan
38 Pomjan – Strunjan 3:07 8. dan

Čisto na koncu: mogoče sem kaj zapisal preveč direktno in premalo “rokavicah”. Pa ne zlonamerno.

Na poti sem užival. Bilo je lepo. In priporočil bi jo vsakemu, ki rad hodi. Seveda pa mora popotovanje prilagoditi svojim fizičnim možnostim.

Objavljeno: 02.08.2009

Kosta Bizjak

e-mail naslov:

kosta.bizjak@gmail.com

8 komentarjev to “99 Namesto konca”

  1. Gregor Says:

    Hvala vam za odličen opis, prav vzpodbudili ste me, da si letošnje leto uresničim željo in prehodim E6.

    Z odličnimi pozdravi, Gregor.

    • e6radljestrunjan Says:

      g. Gregor veseli me, da vam je moj komentar bil vsec. Dodal bi, da se na Planinski zvezi v pisarni Matice na Miklosicevi cesti v Ljubljani lahko kupi nova verzija knjizice z opisom poti. Jaz je sicer nisem kupil. Kupil pa sem knjizico z opisom poti E7. Ce se bo vse izslo, bom letos /to je leto 2010/ probal prehoditi to pot ! Veliko zdravja v letu 2010. Kosta

  2. Brigita Says:

    Že več let tli v meni želja, da prehodim to pot. A je bila žal prej ovira služba…potem še nisem imela računalnika (razen v službi), da bi v miru pregledala in načrtovala pot. In glej ga šmetna, čisto slučajno danes kvačkam po spletu in naletim na tvoje zapise..Seveda šele pričenjam brati. Najprej uvod nato zadnjo 99 sedaj pa zares..in že mi je srce poskočilo od veselja. Kajti to je to, kar rabim..malo slikovnega gradiva, pa realen opis..
    tisočkrat hvala… s tvojo pomočjo bo sedaj tudi meni lažje uresničiti dolgoletno željo.

    Lep pozdrav in želim ti še veliko lepih prehojenih poti.

    Brigita

    • e6radljestrunjan Says:

      En lep dan zelim ! Samo pripomnil bi naslednje v Ljubljani na Miklosicevi cesti Planinsko drustvo Matica se dobi tudi novejsa brosura z opisom poti. Ali pa vsebuje kaj vec podrobnosti kot tista, ki jo jaz omenjam v uvodu mojega bloga, pa ne vem, ker jo nisem kupil in pregledal ! Pa veliko uzitkov ob hoji po E6 Lep pozdrav Kosta

  3. maja Says:

    Čudovito. Mislim, da vas bom posnemala in tudi sama poročala s poti. Hvala ker ste vse to pripravili in delite z drugimi.

  4. Danica Says:

    Gospod Kosta vse čestitke. Najprej vas prav lepo pozdravljam. Čisto po (včasih tudi slepa kura najde zrno) sem vas odkrila. Zanima me namreč
    E6 v Sloveniji. V letu 2009 sem bila s prijateljico v Španiji (Francoska pot) Uspelo nama je prehoditi pot od SJPP do Santiaga. Želim si še prehoditi pot do Fenisterre. Odvisno od marsičesa, v prvi vrsti od zdravja. Zelo ste lepo opisali pot, tako natančno, tako da bo odločitev veliko lažja, kot sicer. Če ne bo šlo v enem delu, bo šlo pa v dveh ali pa treh. Bomo videli. Lepo vas pozdravljam in vam želim varen korak po E7.
    Danica

  5. Alenka Says:

    Te dni moj mož hodi po poti E6 – začel je v ponedeljek,14.6. 2010, Danes, 18. 6. 2010, je trenutno v Moravčah. Vaš opis poti mi pomaga, da vem koliko čas bo potreboval za določeno razdaljo. Vi ste zelo hitro hodili, moj mož ima zraven 73. letnega sopotnika in hodita počasneje. Hvala za vaš opis poti! Alenka

  6. aukcije Says:

    aukcije…

    […]99 Namesto konca « Evropska pot E6[…]…

Oddajte komentar

