19 Taborska jama – Turjak

19Taborska jama Turjak

Povzetek: Segment 19 Taborska jama – Turjak

Skupna zračna razdalja

5,601.2 m

Skupna razdalja po reliefu

5,632 m

Najnižja višina

326.2 m

Najvišja višina

438.4 m

Povprečna višina

347.1 m

Skupno vzpona

124.8 m

Skupno spusta

-228.4 m

Skupna razdalja vzpona

1,654.6 m

Skupna razdalja spusta

1,996.9 m

Skupna razdalja ravnine

1,980.4 m

% vzpona

29.4 %

% spusta

35.5 %

% ravnine

35.2 %

Najprej je treba od Županove jame po asfaltu 800 metrov do križišca (pazi, če rabiš žig, glej poglavje 18 ! ), nato desno dol, ca 450 metrov je na levi je na drevesu znak, da moraš kreniti z asfaltne ceste na gozdno pot !
Potem nekaj časa hodiš po gozdu in prideš do skale na levi, kjer opaziš znak.

P7240012

Torej bi bilo treba na desno. Ampak potem sem na orehu pred sabo videl puščico

P7240013

in seveda sem krenil na levo. In ker potem celih 500 metrov hoje najprej po travniku in potem po gozdu ni bilo markacije, sem se vrnil. In pri hiši ca 100 m od skale sem vprašal možakarja, ki je nastavljal past za krta na vrtu, kje je pot, me je čudno pogledal. Na koncu sva le prišla do tega, da je verjetno tisti, ki je kosil travo pod orehom, obrnil pušcico ! Pravilno bi morala kazati na desno ! Torej moraš biti pripravljen na vse !

Ko sem prišel iz gozda do hiše ( to je pod vrhom hriba, kjer je cerkev sv. Ahaca, kot sem potem ugotovil )

P7240014

in na desni videl lopo ( pod lopo je izvir pitne vode )
P7240016

me je prijazna ženska usmerila naravnost v gozd pred mano po strmi poti navzor.

P7240015

Ampak narobe sva se razumela, moral bi po asfaltni cesti na levo !

Preden se iz vasi Mali Ločnik spustimo na cesto Ljubljana – Kočevje, je na levi simpatična hišica (kašča iz časov, ko so ljudje še kmetovali ?).

P7240019

S pobočja hriba se vidi grad Turjak

P7240017

in v daljavi na levi gostišče Rozamunda

P7240018

V gostilni imajo žig !

P7240020
linki

http://www.trubarjevi-kraji.si/

One Response to “19 Taborska jama – Turjak”

  1. destin florida real estate Says:

    This page really has all of the info I wanted about this subject and didn’t know who to ask.

Oddajte komentar

